יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

בס"ד 

לא העלתי ציורים בזמן האחרון, וכנראה שאני לא אעלה עד סיום ראש השנה אז חג שמח! (=





יום שלישי, 24 ביולי 2012

ציורים ישנים

הוספתי כמה תמונות ישנות, הבת מי שלא מזהה היא ממשחקי הרעב, והנמר זה החיה הראשונה שעשיתי עם פרופורציות!




ים

ראיתי את התמונה הזאת במגזין של הסופר פארם והחלטתי לנסות לצי'יר אותה והנה התוצאה:


אשמח לתגובות...

יום ראשון, 3 ביוני 2012

עוד חיות

הנה עוד כמה תמונות של חיות שצירתי לא מזמן.




יום חמישי, 31 במאי 2012

שלגיה

זאת הגרסה שלי לאם החורגת של שלגיה על שלגיה אני עדי ין לא סגורה על שלגיה, אבל אני אפרסם אותה בקרוב:)

יום שני, 28 במאי 2012

חיות

החתולים מתמונת הפרופיל, מזהים?
הוספתי כמה ציורים ישנים (בערך...) 
זאבים מיללים
ארנבים (קצת נמחקו לי)

במבי קטן