הבלוג של מיכל
יום חמישי, 13 בספטמבר 2012
בס"ד
לא העלתי ציורים בזמן האחרון, וכנראה שאני לא אעלה עד סיום ראש השנה אז חג שמח! (=
יום חמישי, 16 באוגוסט 2012
יום שלישי, 24 ביולי 2012
ציורים ישנים
הוספתי כמה תמונות ישנות, הבת מי שלא מזהה היא ממשחקי הרעב, והנמר זה החיה הראשונה שעשיתי עם פרופורציות!
ים
ראיתי את התמונה הזאת במגזין של הסופר פ
ארם והחלטתי לנסות לצי'יר אותה והנה התוצאה:
אשמח לתגובות...
יום ראשון, 3 ביוני 2012
עוד חיות
הנה עוד כמה תמונות של חיות שצירתי לא מזמן.
יום חמישי, 31 במאי 2012
שלגיה
זאת הגרסה שלי לאם החורגת של שלגיה על שלגיה אני עדי
ין לא סגורה על שלגיה, אבל אני אפרסם אותה בקרוב:)
יום שני, 28 במאי 2012
חיות
החתולים מתמונת הפרופיל, מזהים?
הוספתי כמה ציורים ישנים (בערך...)
זאבים מיללים
ארנבים (קצת נמחקו לי)
במבי קטן
רשומות קודמות
דף הבית
הירשם ל-
רשומות (Atom)